smileylaylom ebrulimebrulim eğer sol eliyle yemek yeme eğilimi varsa üstteki olmuyor maalesef. Diğer daha kullanışlı olur.
organikirmik ebrulimebrulim üstteki hiç kullanışlı değil ek gıda başlarında kullandım. Çelik daha iyi