Benim oğlumda da reflü var. Hangi ilacı versem vitaminler de dahil hemen çıkarıyordu. Emzik almadığı için de ilaç emziklerini deneyemedim bile. Ben şöyle bir çözüm buldum, mama saati geldiğinde mamadan önce biberonun başlığını açıp emziğe ilacı döküyorum öyle veriyorum o zaman rahatca iciyor sonra biberonu kapatıp mamayla devam ediyorum.