Bebeğim 18 aylık. Emziği sadece uykuya geçişte alıyor. Gece uykusundan uyanınca emziği vermeden uykuya geri dönemiyor. Sabaha karşı komple emzik ağzında uyumak istiyor. Eğer buna izin vermezsem 5’te uyanıyor, izin verirsem 6.30-7 gibi uyanıyor. Öğle uykularında da ilk 1 saat deliksiz uyuyor sonra emzikle devam etmek istiyor, eğer izin verirsem 2-2,5 saate tamamlıyor uykusunu. Artık emziği bırakmak istiyorum. Emziği bırakırsam uykuları daha kesintisiz olur diye düşünüyorum. Çünkü uyanıp emzik arıyor. Ayrıca diş yapısının bozulmasını da istemiyorum. Ama nasıl bırakıcaz bilmiyorum. Bugün öğle uykusuna emziksiz geçirmeyi denedim. Kıvrandı, döndü, inledi ama uykuya asla geçmedi. En son dayanamayıp emziği verdim ve emziği aldığı gibi uyudu şok oldum. Normalde uyuması 20-30dk sürer. Napıcam bana bi akıl verin.