nur05n Braun da iyi diyorlar ama o baya pahalı robx a2024 modeli bendeki,daha önce lazer geçmişim var o yüzden belki de etki etti bilmiyorum ama 3 4 aydır kullanıyorum gayet memnunum tüyleri baya azaltıyor geç çıkarıyor benimde siyah ve kalın tüylerim var