ketentohumu benim tecrübem şu şekilde. İlk çocuğum doğduğunda 3,5 aylıktı işe döndüğümde. Hem maddi durumumuz yüzünden hem de süt iznini kullan böyle kolaylık oluyo sonra ücretsiz izne çıkarsın falan dediler bana da cazip geldi annem geldi baktı ben de çalıştım. Evet zorlukları çoktu ama her gün evden çıkıyorsun bi şekilde kendine de bakıyorsun elini yüzünü düzeltiyorsun,gün içinde sosyalleşiyorsun. Bi de ne kadar zor olsa da büyüdü ve tüm o zorluklar geride kaldı. 10 yaşında şimdi😊 18 aylık bir de kızımız var artık. Bu defa doğduğundan beri ben bakıyorum. Evet kendin yetiştirmek çok güzel çok özel ama bir o kadar da zor. Her gün sürünerek de olsa mecbur işe giderken şimdi hep evdeyim. Giyinmiyorum,süslenmiyorum. Bakımveren bi insanım daha çok. Saçımı bile boyamıyorum. Bazen detoksta gibi hissediyorum,bazen boğulacak gibi oluyorum. Bazen daha 10 ay var işe başlamama nasıl geçecek diyorum. Bazen 10 ay kaldı ben kızımı nasıl kreşe bırakıcam diyorum🥴 Velhasılkelam annelik perişanlıktır bunu hep söylerim. Ama dünyalara bedeldir. Ve geçiyor,daha önce de geçti,yine geçecek. Sen de bunu bil…