Bebeğim 6 aylık bu hafta kontrolden geldik. Doktorumuz şuan destekli oturtabileceğimizi , her bebeğin gelişim sürecinin farklı olduğunu söyledi. Ve özellikle belirtti; Bebeği ayağının üstüne bastırtmayın. Desteksiz oturmaya bile 9. Aya kadar süresi olduğunu söyledi. Kaldı ki bebek önce oturur, emekler ve yürür. Siz hiç onlara kulak asıpta çocuğa zarar vermeyin. Zamanı gelince herşey olur. 🤗