Oğlum 3 yaşında kreşe başladı 2 ay oldu,hâlâ çok zorlanıyoruz ,bir yandan etkinlikler yapıyor ama bir yandan da aklı evde ,yoruluyor sürekli hastalanıyor imkanım olsa 4 yaşından önce göndermezdim…bakıcı tutacaksanız genç ve aktif olması lazım çocuga dışarda da göz kulak olabilmesi,evde iyi oyun kurması gerek