fyzbrk Kızlar yeni doğan bebeğim var ve daha 22 günlük, poposunda hem mantar hemde pişik oldu, piştiği baskılaridım ama mantar için ne yapacağım bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺🥺🥺
myavokado fyzbrk pişik için pişik kremi var hametan kullanıyorum ben ve pudra mantar olduğunu nasıl anladın
Beraninannesii fyzbrk Oy geçmiş olsun ilk çocuğumda olmuştu hamazinc ve fito kremi karıştır sur demişti doktor o çok iyi geldi. Bezi mutlaka değiştirin başka deneyin birde popoyu sık sık havalandirin geçer Allah’ın izniyle 🌸
Badeninannesi_35 fyzbrk bizimkinde baya bı mantar olmuştu eczaneden bı mantar kremi aldım 4 5 günde geçti
fyzbrk myavokado yayıldı çünkü, çok az iken çoğaldı. Mustela kullanıyorum ama başlarda işe yarıyordu şimdi bilmiyorum mantardan dolayı mıdır işe yaramıyor gibi hissediyorum
simseklivekalpli fyzbrk komple kızarıklık ise pişik benek benek kirmiziliksa mantardir. Mantarı en güzel travazol geçiriyor
fyzbrk Beraninannesii inşallah ya, çok ağlıyor yavrum bende ağlıyorum o ağladıkça. Su ile yıkıyorum, bezi de molfix çok aldık onu kullanıyoruz. Yağda sürüyorum. Olmadı çocuk doktoruna götüreceğim
Beraninannesii fyzbrk Sağlık ocağında da yazarlar gerekli kremleri yakınsa eğer 🌸 Ben o dönemde evy baby bez denemiştim bulabilriseniz öneririm. Geçmiş olsun tekrardan🌸