beyzack canım hiç bahane aramadığımız ve hiç riske atmadan katı diyet yaptığımız bir dönem olmalı malesef. Ben de kakada kan gördüm kendim direkt yumurta ve süt ürünlerini kestim doktor randevusuna kadar, ttst yapılmayacak kadar küçüktü kızım birkaç ay deneme yanılma yöntemleriyle, diyete yeni ürünler ekleyip çıkararak 3 aylıkken yumurtayı, 7 aylıkken de sütü açtık çok şükür