Kızım 2700 doğdu 3. Gün 2650ye düşmüştü. Bugün 22 günlük evdeki hassas tartı ile tarttım . Kıyafetleri ile 3150 geldi. 150 gram kıyafet olsa. 22 günde 350 gram almış sadece. Memeden sonra mama veriyorum ama emmiyor. Ne yapmam lazım bilemiyorum. Fikri olan var mı