senmrv benim bebeğimde 13 aylık olmak üzere daha bu sabah chatgbt ye sordum okadar cok kaka yapıyor ki artık bez degismekten bıktım ishal vs de değil ateş felan da yok ama hep böyle çok kaka yapıyor yapay zeka kilo alımı iyi ise sorun değil dedi ama benimki kilo da almıyor pek fazla . Geçirgen bağırsak olabilirmiş doktora götüreceğim artık