Doktorum ilk doğumu yapan doktor değildi ama ilk dikişin çok incelmiş o yüzden ayrı yerden kestim demişti belki sizinde farklı bir sebebi olabilir bebeğin geliş pozisyonu, eski dikişin durumu vs etkiliyor. Aynı yerden kesilir diye bir kural yok. Tıbbi gereklilikler klinik tabloyu değiştirir. İzden çok rahatsızsanız contraxtubex diye bir krem var birde yara dokusunu iyileştiren bantlardan var onlardan kullanabilirsiniz benim neredeyse hiç izim kalmadı. Dikiş iyileşince isteğe bağlı kantoron yağı ile de izleri azaltabilirsiniz.