Merhaba kızlar bi çok kez yazdım post açtım ama bizim hala babıldamamız yok yani çığlık var aaa eee ehhh mmmm mem sesleri var ama tekrarlı heceleri yok ba ba dede mama gibi doktorumuz 11. Aya kadar süre verdi eğer hala olmazsa önce kbb uzmanına görünmemiz gerektiğini söyledi biz de çok endişelendik. Duyma işitme problemi olduğunu düşünmüyorum aslında ama bu gecikme beni korkutuyor artık . Sürekli hece tekrarları yapıyoruz kitaplar okuyoruz kelime kartları gösteriyoruz (tabi elimizden alıp direk ağzına alıyor odaklanmıyor yani) göz teması güzel oyuncağıyla oynamıyorsa ismine dönüyor onun sesini taklit ettiğimizde daha farklı çığlıklar atıp taklit etmemizi istiyor gülüyor kahkaha atıyor ama söylediğim heceler yok. Alkış by by da yok hala onu da gösteriyoruz. Böyle gecikme yaşayan oldu mu bu bir sorun mu. Bilgilendirirseniz çok sevinirim
Bu arada kız bebek