Kizlar merhaba günaydın herkese mutlu haftasonları diliyorum öncelikle 🌈🌞💞
Bir sorum olacaktı sizlere, kızım 4 ay 7 günlük oldu Allahın izniyle 🧿 arabamızda bu zamana kadar Travel sistemdeki puset / oto koltuğu bağlıydı ancak ben bu koltuğa çok güvenemiyorum ters bağladık nasıl baglanmasi gerekiyorsa o şekilde ama yinede artık zaten kilo da almaya başladı oturmayada baslayacak yaz geldiğinde çok dışarı çıkacağımız için oto koltuğu sipariş vermek istiyorum uygun fiyatlı ama onerebiledeginiz bir marka varsa yorumlarınızı bekliyorum( 10-20bin arası bütçe )