Aysima58 Kimyasal gebelik geçirdim kızlar kan değerlerim 30 34 26 20 Dünde kan verdim 29 cikmis normalde sıfırlanması beklerken tekrar yükselmiş bu nedir acaba ya hafta sonu olduğu için doktorada gidemedim yaşayan başına gelen varmi
deozge Aysima58 merhaba ben kimyasal gebelik gecirmiştim ama değerlerim hızla düşmüştü . Sizinki dış gebelik olabilir değerleriniz dengesiz çünkü bi doktora gözükün
Aysima58 deozge en ilk vajinal ultrasonla kontrol etti kimyasal dedi zaten kanamam da oldu adet geçirir gibi 8 gün sürdü ama değerde takıldım
Aysima58 Hiilyuss aynı yerde verdim 29 dan 41 e yükseldi vajinal ultrasonlada bişey gözükmedi başına gelen yokmu yaa
patlakprezervatif Aysima58 ama ultrasonda bir şey gözükmesi için çok erken değil mi? Okudum yorumların hepsini.
Aysima58 patlakprezervatif vajinal bakti temiz dedi yumurtalık disinda biyere bişey tutunma ihtimali varmıdır dış gebelik gibi
patlakprezervatif Aysima58 hiç bilmiyorum. Sadece ne olduğunu anlamak için değerler az geldi. Çünkü ben kan verdiğimde çıkan değer 1,20ydi doktor tekrar kan vermemi istedi. 10 gün sonra verdiğimde 420 çıkmıştı iki hafta sonra tekrar gel demişti