Cansu89 Htcygz ben kullandım oğlum sewerek ıcıyordu suan 3aylık biberon reddı yaşadığımız için mama içmiyor
Kartalege Ben 2.5 ay kullandım memnundum fakat bebeğim 5. Ayına giriyor mama reddi yaşadık evolviaya geçince düzeldi tam olmasada en azınsan düzeliyor, humanayı veriyorum arada istemiyor
sadiyeaslan bebelac gold kullanıyorum canım bu mamayı hiç denemedim, çok satılan bir mamada değil galiba