Valide-Ayse-Hafsa-Sultan her çocuk çok farklı bağışıklıklarımız aynı değil ama olabildiğince koruyoruz işte, insanlarla görüşmeden önce mutlaka sorarım hastalık asla bir araya getirmedim bütün kış, bağışıklığın güçlü olması bağırsak sağlığına da çok bağlı o yüzden her gün bir çay kaşığı hindistan cevizi yağı veriyorum, şeker zaten asla yok pekmezi bile çok vermem dengeli menü oluşturmaya çalışıyorum hep zeytinyağı protein karbonhidrat dengesi tabi yer yemez ona kalmış ahaha, bir de ben haftada bir mutlaka sarımsak kürü içiyorum sütten geçsin diye, verebileceğim duruma gelince ona da vereceğim şu an yüksek ihtimalle çiğner tiksinir enfeksiyonu inanılmaz engelliyor. Çok şükür hasta olmadı tabi ama oladabilirdi daha iyi atlatabilirler belki benim yaptıklarım bunlar hep.