birtutamorgu kızıma çok tatlış bir elbise aldım erken ama hoşuma gitti bayramda giyer diyerek 🤣 bi tane daha bakcam hataydayım ben burası sıcak ve nemli bölge yarım kolla kalır ki mayıs ayı birde oğlumada slopet yada gömlek şort bakcam erkek bebişlere çok bir seçenek yok 😊