Sonsuz18 Odanın boyu 430 eni 280 balkon kapısı ve normal kapı var normal kapının olduğu duvar 175 cm gardrop almayı düşünüyorum oraya göre iki tanede baza alsam çok mu az alan kalır kaynanam diyor yavrulu al evi bunaltma ama bana kullanışlı gelmiyor bilmiyorum zaten çocuklar günün yarısına uyuyarak geçiriyor yatak benim için önemli şu anda koltukta uyuyorlar iki tane baza alırsam eğer 140*270 cm bir alan kalıyor bilmiyorum masa koymayı düşünmüyorum sizce nasıl yapmalıyım
ssfeslegen Sonsuz18 benim odamda hiç alan kalmadı 2 baza ve 4 kapalı dolabım var ve geçiş yeri bir adımlık kaldı çocuklar kaç yasinda
BordoHuniliAnne Sonsuz18 bizim odamız sizinkinden küçük, oda 270 340cm iki yatak 4 kapaklı dolap, 140 cm lik Şiofonyer sığdırdım. Oda boğulmadı ama sadece uyumak için kullanıyoruz.
Sonsuz18 BordoHuniliAnne yaa çok iyi ben şifonyer almıycam 175 ölçüde dolap yaptıracağım peki yatağı kaç ölçüde aldınız 90*190 düşünüyorum ben o zaman bizim alan kalır
BordoHuniliAnne Sonsuz18 evet iç ölçüsü 190′a 90 dış ölçüsü 100′e 195 dolabımızda 184 cm ayrıyetten 120 cm şifonyer var, benim odaya bunlar sığdıysa seninkine daha da rahat olur, ortada ki boş alana da 120 cm’e 180 cm bir halı serdim.
Sonsuz18 BordoHuniliAnne çok iyiymiş ya yine de oynama kalmış ufak bir sizin bizim de 1 metre fazla alanımız kalıyor en iyisi tek tek baza alayım düşme tehlikesi yaşadılar mı peki korumalı aldınız mı
BordoHuniliAnne Sonsuz18 baza almadım, montessori karyola aldım, çıkabilen kendi kenar korumalıkları var, şuan biri 2,5 yaşında biri 4 yaşında küçük oldukları için korumalık ile kullanıyorum o yüzden tehlike yaşamadık.