vy_ Biz de aynı dönemi yaşadık, gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Ama genelde geçici bir süreç 🙏🏻 Biraz daha sık ten teması, uykuluyken emzirmeyi denemek ve ortamı sakinleştirmek bizde işe yaramıştı. Bazen gaz, diş ya da büyüme atakları da etkileyebiliyor. Kendini suçlama, elinden geleni yapıyorsun 💛 Azıcık sabırla düzeliyor gerçekten.