Kızlar oğlum 3 buçuk yaşında 4 e az kaldı inşallah
Bu zamana kadar bir çok oyun grubuna gittik herşey çok güzel di sosyal bi çocuk du taaaaki ebeveyniz gruba geçip benden ayrışana kadar
Gittiğimiz bir kaç yerde saatlik annesiz yerlere başladık ama oğlum asla beni bırakmak istemedi çok ağladı sonrasında ise biraz alışır gibi oldu
Ama bizim de paketimiz bitti tekrarlamadım bu süreç beni de onu da çok yıprattı
Sonralarda sporlara gitmeyi de denedik ama ters tepti Malesef okulun o sunu bile duymak istemiyor
Epey zaman geçti yaklaşık 6 7 ay olmuştur evdeyiz
Size sorum şu;
Eylül de yarı zamanlı bi yere vermeyi düşünüyoruz gittim görüştüm tamam dediler güvenilir de bir yer
Ama o kadar tramvatik geçti ki önceki deneyimlerimiz açıkçası şimdi nasıl yaklaöamm gerektiğini bilmiyorum daha eylüle var ama acaba yazın yumuşak geçil yapmak adına yaz okulu tarzı bir yere mi götürsem de alışsa siz ne düşünüyorsunuz
Şimdiden aşırı stres yapıyorum karnıma agrışae giriyor fikirlerinize çok ihtiyacım var
Gidelim mi annecim diye heveslendirmeye çalışıyorum ama ben gitmek istemiyorum okula anne diyor üzülüyorum tramva olmasın diye çok çabaladım ama çabam boşa gitti sanırım