Merhaba hanımlar ekgıdaya geçtik neredeyse bir ay olacak. Bu aralar kakası cevizden az küçük parça halinde günde 1-3 defa kaka yapıyor ama sert görünüyor bu kabız demek mi oluyor? Zeytinyağı da koyuyorum ekgıdasına. İki üç gündür kuru kayısı armut vs haşlayıp veriyorum ama bu tarz devam ediyor kakası. Acaba normali mi böyle merak ettim. Ekgıdaya geçince artık eskisi gibi olmuyor mu kakalar? Fitil vermeli miyim.