Oğlumda doğduğundan beri geçmeyen pisik vardi 24 aylik oluyo ağız çevresi hep yara olur kaka sürekli kanayan pisliklere sebeb oluyordu sutu yeni bıraktım alerji bitti yoğun uyaran eksikliği ne maruz kaldi otizm benzeri hareketler vardi bu alerji de gelisim geriligine sbeb olurmu küçükte olsa etkisi varmidir