Kızlar siz ateşli olduğunda bebeklerinizi uyurken nasıl giydiriyorsunuz?
Benim kızım 19 aylık, şu an ateşi 37.5 – 38.5 arasında gidip geliyor. Ateş düşürücü verdim, ılık duş aldırdım ama hala bu seviyelerde. Odanın ısısı 23.5 derece.
Üzerinde zıbın ve çok ince bir pijama takımı var, başka bir şey yok. Hafif terlemiş gibi geldi bana, çıkarsam mı emin olamadım. Çok sık ateşlenen bir bebek değil, o yüzden ne yapacağımı da biraz şaşırdım.
Siz bu durumlarda nasıl giydiriyorsunuz?