Bebeğimin kolları güçsüz zayıf gibi geliyor bana aslında çok kuvvetli ama şöyle anlatayım yüzüstü dururken kollarından destek alarak kafasını ve gövdesini baya kaldırıyor mesela elbise askısıyla bir egzersiz var iki elini askıya tutturup kaldırıyorum yapıyor baya kuvvetli ama kolları üstünde durarak emekleme pozisyonu alamıyor yani kolları kendini taşımıyor yada bebeğim yapamıyor fikriniz nedir