esderrrr çok kısa sürüyor korkmayın saniye yani bıze işlemden ıkı saat önce besleme demıştı hemsıre işlemden çıkınca hemen emzırmıltım ağlamıştı ama ışlem sırasında sonuçta gözünü açıyorlar falan ıllaı rahatsızlık oluyordur işlem oncesı göze damla damlatıyorlar beklettıler göz bebegı buyusun dıye sonra 30 dk sonra tekrar damlattılar ıyıce büyüyünce rop şlmeı başladı göz bebeklerı bır gun büyük kaldı sonra eskı haline döndi tabı korkmayın ben de çok korkmuştum ağlamıştım o an hatta hemsıre gülmüştü bana 😌ama benım bebegım sırt üstü yatınca ağlayan bır bebek o an odadan eşimş ve benı çıkardılar artık bebegım benı görmedıgı ıcın mı ağladı sırt üstü yattığı ııcn mı ağladı işlem sırasında gözünü açtılar ondan mı ağladı bılmem ama çok ağladı ama çok kısa korkmayın dedıgım gıbı saniye sürüyor