mrvsvd34 Kızlar 1 yaşında kızım uyanınca sanki sol gözünde hafif ve çok kısa süreli bi kayması oluyor sonra geçiyor ve gün içinde olmuyor onun haricinde başına gelen oldu mu
birerkekbirkizannesii mrvsvd34 evet canım oldu dr gıttım o kayan gözünde numara farkı varmış gızlı kayma varmış dr günde 30 dk sağlam gözü kapattırıyor bıze: ben 7 aylıkken farkettım suan 16 aylık 11 aydır kapama yapılıyor 6 ayda bır takıp bugün geldık daha dr dan
white6 birerkekbirkizannesii benim kızımda 5.5 yaşında gözlerindr ara ara kayma oldu. Hipermetrop varmış. Gözluk kullanmaya basladı 2 gunde 15er dk olmak üzere toplamda göz için ayrı ayrı 1 saat kapama yapıcaz. Sizin iyi geldi mi?
mrvsvd34 gg3848 1 yaşına girmeden olmuştu götürcem mutlaka şüpheyle duramam ama başına gelen oldumu diye sormak istedim. Sadece uyanınca bi kaç saniyelik fark ettim
Aklimideliricem Benim oğlumunda oluyordu genelde uykusu geldiğinde oluyordu dışa kayma var denildi dışa kaymaya müdahale etmiyoruz şimdilik demişti o da kendi kendine düzeldi
mrvsvd34 Aklimideliricem benim kızımında içe değilde dışa doğru oldu çok ta kısa sürdü düzeldi mi peki
Aklimideliricem mrvsvd34 yani doktora götürdüğümde 2 yaşına basmamıştı galiba o civarda olması lazım. 6 ay sonra geçmezse çok artarsa tekrar getirin demişlerdi. İnan ne kadar sonra geçti bizde bilmiyoruz bi gün otururken aaa bunun gözü kayıyodu düzeldi ha diye şaşırmıştık😂
asyamz Göz tembellği oluyor galiba ekran felan veriyosan verme bir süre beklıyo doktor bazısı kendisi geçiyor galiba olmazsa ufak bi operasyon diye biliyorum ama mutlaka bi doktora götürmelisin biz ne desek boş canım