Kızım 26 aylık 2 yaşını 3 hafta geçtikten sonra kendi isteğiyle bezi bıraktı ufak kazalar oluyordu ama zamanla giderek azaldı tuvalet eğitiminde 2.ay bitmek üzere ancak son 3 haftadır berbat durumdayız çişini sürekli kaçırmaya başladı günde 3-4 kez kesinlikle kaçırıyor daha doğrusu kaçırma değil bak yaptım deyip gösteriyor yaptığı çişi hep iyimser yaklaştım ama artık takadim kalmadı hadi beze geri dönelim dedim asla takmam bez istemiyorum diyor zorla bağlayınca söküp attı tuvalete götürüyorum günde 10 kez yapıyorsa 5 kez de dışarı yapıyor belli yerlere ve inanılmaz mutlu bir şekilde çişini kakasını gösteriyor dışarı yaptığında geceleri nerdeyse hiç kaçırmıyor sabah kalkınca güzelce tuvaletini yapıyor ama kalktıktan 1 saat sonra maceramız başlıyor akşam yatana kadar artık ne yapacağımı şaşırdım lütfen bir çözüm söyleyin lütfen