Malesef sütüm çoğalmıyor neler denedıysem yok bu zamana kadar mama emzirme olarak Geldık ama artık red edıyor benı yok çoğalmıyor sütüm çok üzüldüm kafaya takıyorum olan süt gıdıcek mama damlatıyorum göğsüme o sekılde emıyo ama öyle de mama sogudu mu gaz dahada arttı yarın 40 mıZ çıkıcak ama böyle çok yenıyken red etmesı çok üzülüyorum katıla katıla ağlıyor memeye gelınce🥺🥺🥺🥺🥺 ikinci bebegım ilkinde de olmadı sütüm bundada yok sütü olan her anne ne kadar şanslı konu mama değil ama emzırmek de dünyanın en harıka olayı bunları ağlayarak yazıyorum nasıl duzelır bu red olayı azda gelse emsın ıstıyorum çünkü ben🥺