Sum87 Kızlar oğlumu sallamadan uyutuyorum mama içerken sızıyor ekstra birşey yapmıyorum ama yinede çok kez uyanıyor neden ?
Babybeste Sum87 ne kadarlık? Ağlayarak uyanıyorsa gaz sancısı uyandırıyor olabilir. Ama gülerek uyanıyorsa oyun yapıyordur benimki gibi 😅
ertugrulbey19 Babybeste Ya benimkide uyanıyor dediğiniz gibi oyun oynuyor gece lambasina heyecanlaniyor gülüyor 4 aylık bu aralar cok yapmaya başladı çok ilginç geldi bana da siz de söyleyince şuan bitek benimki değilmiş dedim 😁
Babybeste Sum87 benimki benim kızdığımı görünce gülmeye başlıyor bide😂 yani bilerek oyun olsun diye yapıyor ben başka bir açıklama bulamadım bu duruma😂