Seda-lina Merhaba hanımlarr. Mersinde yasayan varmı acaba. Hangi semt daha iyi aile için mezitli öneriyorlar genelde. Kızımda 1. Sınıfa baslayacak onun icinde iyi bir devlet okulu istiyorum. Önerilerinizi bekliyorum lütfen