Kızlar merhaba. Bebeğim son 10 gündür benim ona hiç bir şekilde yemek yedirmemi istemiyor. Kahvaltıda sorun yok çünkü herşeyi kendisi yiyiyor peynir zeytin salatalık pankek vs. Ama öğlen yemeğinde çorba yapsam ya da salçalı tencere yemeği yapsam bağırış çağırış asla yemek istemiyor. Yine akşam yemeğinde de aynı şekilde. Yani sürekli kendi yiyebileceği şeyler mi yapmam lazım😑Yemeklerimiz bazen ortak oluyor. Ne önerirsiniz bu durumda. Geçici bir durum mu yoksa böyle devam eder mi acaba🤷🏻♀️