Kızlar bebeğim 45 günlük. Doğduğundan beri kundak yapıyoruz. Şu an kelebek kundak kullanıyor. Eller yukarda kundağın içinde. Son bir kaç gündür kundak içindeyken yulardaki ellerini ağzına götürüp sürekli emiyor. Kundağın el kısımları ıpıslak oluyor sabahları. Kundağı mı sevmiyor yoksa kundağı bırakmak mı gerekiyor ellerini emerek gece kendini mi rahatlatıyor acaba diyorum ama hala çok küçük kundağı çıkartsam da sürekli uyanır gibi. Bi fikriniz var mı sürekli kundaklıyken ellerini emmediyle ilgili ?