ceydaakarkann ben Ikea antilop aldım fiyatı iyi ve taş gibi maşallah. Ben çok incik cıncık mama sandalyesi sevmiyorum yatan bilmem ne, niye yatsın çünkü çocuk mama sandalyesinde 😂 melamin tabak kullandım memnundum silikon almadım. Kaşık olarak munchkin kullandım ama çok uzun süreli olmadı sevmedi çünkü kendi kaşıklarımıza geçtim. Biberon kullanmadık hiç o yüzden su verirken direkt suluk aldım ama pipetliyi kullanamadı birkaç ay, munchkin duyarlı geçiş bardağı almıştım onunla içti. Cam rende kullandım meyveler ve kuruyemişler için. Buharlı pişirme makinesini almasam da olurdu onun yerine aparat alabilirsiniz tencere içine. Yoğurt makinesi bebeğimdi çok pratikleştirdi işi bence.