Normalde çok aç kaldığımda cidden olmuyordu ama birkaç gündür böyle oluyor yani aşırı aç kaldığımda yani nasıl desem dört 5 saat 1 şey yemediğimde başım dönüyor elim ayağım dolaşıyor böyle nasıl desem çakırkeyif gibi oluyorum değerlerime de baktırdım normal çıktı ama anlamadım yani şekerim tam böyle sınıra yakın çıkmış birazcık düşük yani sizde de oluyor mu böyle?