3 ay 16 günlük kızım bugun konak ve cıldı kuru dıye doktora gösterdım doktorumuz bebegımın durumunun konagı gectıgını kafa derısının kızarık ve çok fazla sacının dokulmesını iktıyozı ile şüphe buldu Ankara’ya yonlendırdı görseldeki konak mı yada iktıyozi mı,doğumundan 3 ay sonra oluştu konak gıbıydı ama sonradan sacları baya dokuldu kafası kızarık,iktıyozi gıbı durumla karşılasan var mı?varsa ne yapma lazım nelere dıkkat etmem lazım!
 
