hirakuss Kızlar merhaba 2 ay 10 günlük bebeğim. Her hafta iyi kilo alımı vardı hatta ileride gidiyordu. Ama bu hafta kilo kontrolünde hiç kilo almadı, bez sayısı çoğaldı ama kilo alımı yok acaba çok mu sıvı kaybetti neden böyle olmuş olabilir ?
12betul hirakuss Aylık döngüde takip etmeniz daha iyi olur . 1 hafta kiloya 1 hafta boya gidiyor olabilir çünkü