babylinda02 oğlum 14 aylık ve bizim tam bir uyku sorunumuz vardı tabiri caizse tam bir “ gece kuşuyduk “ 🤦🏻♀️ gece ⅔/4 yatış saatlerimiz gece 1 de yattığında yemin ediyorum bu gece erken yattık şükürler olsun diyordum. Sonra ben saati gece 12’ye indirdim uzun uğraşlar sonunda 🤦🏻♀️ ama 12’den aşağı inmeyi başaramadım. Bir ara cidden uyku eğitimi bende almayı düşündüm çok komik gelicek kızlar biliyorum ama önce olayı yapay zekayla çözeyim dedim yani şansımı denemek istedim ve cidden işime yaradı 😍😂
10 gündür canım çıktı yemin ediyorum ama önce 12’den 11’e sonra yavaş yavaş 22:00/22:30 arası derken derken uyku saati geç yatış 21:30 ki bu gece öyle yattı en erken 20:00 oldu.
Ama dürüstçe söyliyim 21 den önce uyusun istemiyorum öteki türlü sabah 6/7 gibi uyanır o kadar uzun süre gece kuşu modundaydık ki öyle olunca geç kalkıyorduk ee haliyle bende alıştım çok geç kalkmaya 🤦🏻♀️ o yüzden bir anda sabahın köründe kalkmak bana da eziyet oldu çünkü diş sancı tuttuğu için deliksiz uyuyamıyoruz maalesef 🤦🏻♀️
Cidden komik gelebilir ama bence yapay zekayla çözmeyi sende denemelisin 😃😍