15 günlük bebeğim en başta da zaten meme uçlarımın geniş ve tam çıkık olmaması sebepli hiç bir zaman tam tutanamıştı ama silikon meme ucuyla bir şekilde memede çabalıyordu. Kilo almıyor diye biberonla sağdığımız sütün ilavesini yapmamız söylendi ve bebeğim son 1 haftadır biberonla beraber memeyi tamamen reddediyor, ağlıyor ve ağzına silikon uçla soksam dahi biberon gibi almaya çalışıp süt gelmeyince bırakıyor asla emmeye çalışmıyor. Bu ikinci bebeğim ilkinde de sorunlar yaşamıştım ama bir şekilde geri dönmüştü ancak bu daha ısrarcı şekilde reddediyor. Çok üzgünüm, sürekli ağlıyorum zaten lohusalık da var. Aynı durumu bu kadar şiddetle yaşayıp bir şekilde geri döndüren oldu mu, olduysa nasıl başardınız duymaya çok ihtiyacım var, paylaşırsanız çok sevinirim.