Bugün sağlık ocağında izlemi vardı 6200 dedi kilosuna 1 ay önce 5300 dü 10 gün önce gene gitmiştik 6100 çıkmıştı yani 10 günde 100 gram çok az almış bunu tahmin ediyordum çünkü beslenme reddi yaşıyoruz sağımla besliyorum ve canım çıkıyor içirene kadar sütümde yağlı aslında ama hemşire aylık iyi ama 10 günlük az almış dedi canım çok sıkıldı bu arada boyu uzamış güzel bunun kiloyla bağlantısı var mı ? Doğum kilosu 3300 sarılıktan yattı 3055 e düşmüştü .Ayrıca bu durum düzelir mi ?