Anneler selam,
bu ay reglim gecikti, 2 tane ucuz test aldım aynı markadan ilk teste idrar damlattığım an çift çizgi oldu fakat dakikalar geçtikçe çizgi kaybolmaya başladı, ikinci testi yaptım o direkt negatif sonra pahalı bi test aldım o da negatif. Yalancı pozitif mi oluyor yaşayan var mı?