1 hafta oldu biteli bugün lekelenme oldu. Hem pıhtı gibi lekelenme. Birde adet olucakmışm gibi belim karnım ağrıyor. Hiç yaşamadım böyle bişi. En son adetim başlamadan önce de lekeleme oldu 3 gün sonra adetim başladı. Ciddiye almalı mıyım bu durumu doktorluk mu acaba yaşayan varmı