LezizeNine benim hormonal sıkıntılarım vardı daha ortaokul zamanınında adet olamıyordum yüzümde bir anda tüylenme oldu. O dönem kullandığım ilaçlar mı yaptı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama sert sert kıla dönüştü. Lazere gittim gitmediğim de tekrar eski haline dönüyordu. O zamanlar bu yüzden çok canım sıkıldı. Sonra eve tipi lazer cihazı aldım o zamandan beri kullanırım. Şuan incecik tüy halinde çıkıyor. Bazen 2-3 ay yapmadığım oluyor ışık tutup bakınca hafif çıkmaya başladığı belli oluyor tekrar atış yapıyorum. Ben çözümü böyle oldum. Şuan ki halime çok şükür. Eskiden aynaya bakmak istemiyordum