yagmurdogaa ilk 3 ay full salladım ben de. 3 ayın sonunda hamak beşiği kaldırıp park beşiği kurdum elleriyle oyalandığını fark edince gündüz bi kaç uykusunu beyaz gürültü veya pışpış sesiyle desteksiz uyutmaya başladım, bi kaç kere ayağımda veya beşikte sallıyorum gece uykularında da beşiğe koyunca eee ee yapınca uyuyor, arada gece de dalmakta zorlanıyor park beşikte sallıyorum