Ya kafayi yemek üzereyim sürekli hareket halinde asla oturmak istemiyor ya 4 bucuk yaşına ilerliyor ya hic mi cocuk anne kucaginda yaninda ya da misafirlikte evinde hiç mi oturmaz . Nereye gitsem bunalima sokuyor . Babam zaten yogun bakimdaydı çok üzgün ve stresliydik kendisi de hasta doktor yatış verdi sonra başka hastaneye götürdüm yatışı olan cocuk böyle mi olur dedi . Ya sobali evdeyiz ne oturtabiliyorum ne duruyor . Soguklara girme diyorum odalara gitme felan hiç mi oturmaz bi çocuk ya . Erkek bu arada yemeinle kafayı yedirmeye yeminli gibi ikinci çocuğa aala cesaret edemiyorum bundan sebep