Nesliesila Sezeryan doğum yapalı 45 gün oldu 2 gündür dikiş yerlerim batıyor normal mi acaba bu tek bir yer de değil dikişin farklı yerleri acıyor. Batıyor.
haticeysr0 Nesliesila normal yara katman katman olduğu için iki yılı buluyo zaten iyileşmesi benim çocukların arası bir yaş dokuz ay doktor ultrasonda yaran iyileşmemis bile daha dedi iki üç yılı bulur iyileşmesi demişti