[silindi] mamaisqueen sürekli olmasa da evet. Ama cesaret edemiyor sanırım henüz tam olarak. Sizinki nasıl denge konusunda
nadidelifora mamaisqueen tabiki güzel anne. Tüm gelişim basamakları gibi bu da zamanla oturacak koşmaya bile başlayacak. Sağlıklı güzel adımları olsun yolu hep güzelliklere çıksın 💕
mamaisqueen nadidelifora amiinnn inşallah çok teşekkür ederim bütün yavrularımızın yolu bahtı açık olsun inşallah 🤲🏻🌸
hindilisalam 11 aylık 9,5tan beri sıralıyor. Yeni yeni bağımsız 6-7 adım atıyor ama çok dengesiz🙈 muhtemelen 2 aya tamamen çözmüş olur gibime geliyor. Hani tahmin her bebek farklıdır tabi ama belki böyle olur sizin de💖 sağlam adımları olsun💖
mamaisqueen hindilisalam benim bebeğim de öyle tam 11. Ayına girdi 2-3 aydır sıralıyor 2 gün önce de ilk adımlarını attı 🥹
hindilisalam mamaisqueen ayy maşallah 🥰 aynılarmış sağlam olsun da yürümeleri bekleriz napalım🥰 o zaman da otur bi çocuğum deriz hep ahahah
mamaisqueen hindilisalam gerçekten öyle şimdiden çok yaramaz bir otur diyorum yürüyünce daha fena olur gibi 🤭 doğum gününü kutladınız mııı
mamaisqueen [silindi] benimki sallana sallana 3-4 adım atıyor dengesini hiç sağlayamıyor 😄 kendi desteksiz ayağa kalkıp dikiliyor 1 dakika kadar ama adım atarken düşüyor 😄
mamaisqueen hindilisalam ayy bizim de 22 Mayıs hazırlıklara başladık ailecek kutlayacağız kendim süsleme vs yapacağım
mamaisqueen hindilisalam ben daha minimal bir şey hazırlayacağım kendim bir şeyler aldım ama yine pasta elbise olmadan 5-6 bin tuttu 🥲 tek artım ileride de kullanabilirim aldığım şeyleri