elanur798_ 5 yasında kızım oğlum 1.5 yasında dısarı cıkmak kaos resmen eve gelmek de oyle evden 1 saatte cıkyorm dısarı mısafırlıge gıdemyorm ya bısy dokyolar ya durmuyolar. Kızım 5 cocuga bedel resmen sueklı cocuga vuryo ıtıyor dövyor tek bırskamyorm artık evı kamera donatcam az kaldı ıs yapamyorm yemek dahı zor yapyorm tüm gün bagrıs cagrıs gecyo yapma kzm kucuk o yapma annem ellermız vurmak ıcn degıl oğlum dıslerımız ısırmak ıcın degıl vs vs. Uykusuzlugu saymyorm bıle mutsuzlugum hat safhada tüm gün trafo dıregı gbı gezıyorm evde