haticeysr0 Baya araştırdım geçen hafta phillips 3400 serisi ikisi bir arada olan cihazı aldık.
Eşimde alerjik astım var, uyuyamıyordu geceleri artık rahat uyuyor. Cok güzel nemlendiriyor ve temizliyor havayı. Bronşit konusunda hastalıkla ilgili bilgim yok ama, hastalık dönemlerinde zaten doktorlar odayı nemlendirici havayı temizlemeyi öneriyorlar ilaçtan ziyade ilk önlem olarak. Biz çok memnun kaldık.