umaytoom Kızlar doktor bugün egzama var dedi kızıma krem verdi o bir haftalık ama bir de losyon verdi eczanede yoktu değişik bir marka zaten 1500 tl bir de sizin memnun kalıp kullandığınız losyon var mı söyler misiniz
simseklivekalpli umaytoom bioderma atoderm baume nemlendirici kullanıyorum, Aktif yoğun kızarıklık/kasinti varsa bepanthol sensiderm. En son poposu egzamadan soyulmustu ona da hamazinc kullandım